sâmbătă, 31 iulie 2010

Plaja de la Corbu

De curand am fost, in gasca, la Mare. Mai precis la Corbu, o localitate langa Navodari, care are plaja si Marea Neagra cam la trei km departare. Deci, daca nu ai masina, nu prea ai ce cauta acolo, iar daca ai fitze mai bine te-ai opri in Mamaia, ca tot e aproape, si ai ramane acolo. Plaja e mare si virgina (cica). Adica te duci frumos si stai la cort, te speli pe unde apuci si mai faci si alte "chestii" pe unde nu te vede nimeni. Gunoiul il faci nevazut sau il aduni intr-o sacosa eco si pleci cu ea acasa pentru ca pe plaja nu am vazut niciun cos de gunoi. In schimb am vazut numeroase sticle de vin, bere, peturi si doze, ca sa nu mai vorbesc de nedespartitele pungi de plastic.
Per total, merita sa te duci la Corbu daca nu esti pretentios, nu vrei muzica pe plaja, iti plac cainii fara stapan care misuna printre prosoape, vrei sa aduni scoici si cochilii de melci si, nu in ultimul rand, vrei cu ardoare sa te bronzezi pe o plaja VIRGINA.











Un comentariu:

  1. foarte simpatice. o sa mi cumpar si eu o bratara. pentru cand ma duc la plaja la corbu. stefan

    RăspundețiȘtergere