vineri, 26 noiembrie 2010

Va invit la targ

Pentru a doua oara va invit la targul "Ilovehandmade", la care particip si eu. Iar ma voi ruga pentru vreme frumoasa, vizitatori multi si cumparatori potriviti. Si va rog, nu va mai inghesuiti asa, ca este timp si loc pentru toata lumea (aviz prietenilor). Acum am dat de gustul targurilor si o sa-mi fac un hobby din asta. Urmatorul o sa fie in Politehnica, pe 8-9 decembrie, si ultimul pe 2010 va fi tot la Sutu, pe 18-19 decembrie. Daca sunt oameni care cred ca particip la targuri ca sa ma imbogatesc, se inseala amarnic. Si eu am crezut asta in prima instanta. Ma vedeam deja o creatoare celebra de bijuterii la care apeleaza chiar Bianca lu Bote :)))), dar nu este asa. Targurile handmade doar ma scot din rutina zilnica si imi ocupa o parte din timp, astfel incat sa uit ca traiesc in Romania. (v-ati prins?)


Un comentariu:

  1. Buna seara, multumim mult de invitatie dar ne este foarte peste mana momentan avem 2 copilasi mici si suntem din Constanta, ne onoreaza invitatia. O seara minunata si vanzari uriase pentru toata lumea :)

    RăspundețiȘtergere